2013. január 4., péntek

Fülbevaló-gyűrű-ajándék tasak

 A fülbevalóalapot dróthajlító táblával készítettem 0,8mm-es ezüstözött réz drótból,a gyöngy pezsgő színű swarovski kristálygyöngy.
 Ehhez a fülbevalóhoz levágtam két egyforma hosszúságú 0,8mm-es ezüstözött réz drótot ,behajlítottam az egyik végét és felfűztem rá a kis rózsaszín tekla gyöngyöket és az áttetsző rózsaszín donut gyöngyöket,majd a másik végét is behajlítottam.Ezután az egészből kialakítottam a köralakot és két láncszemmel rögzítettem a fülbevaló akasztójához.
A fülbevaló alapot dróthajlító táblával készítettem,egy láncszemmel csatlakozik a fülbevaló akasztójához.A kis zárt közepű csigaformákhoz levágtam 10 egyforma darab drótot és lapos fogóval meghajlítottam őket.
Mindkét gyűrűhöz 0,8mm-es drótot használtam,összefogtam 3 egyforma szálat és 0,6mm-es dróttal tekertem össze őket,majd a két végénél meghajlítottam a mintát és kialakítottam a gyűrű formáját.

Saját készítésű organza ajándék tasak,bordó,kék,piros és szürke színek,ezüst és törtfehér kötözővel,széles organza szalagból készültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése